Monday 7 January 2008

Goodbye Friends and Good Luck

We went for a farewell lunch with the K family on Sunday. They are off on an adventure to the US for a year. We wish them luck, and look forward to seeing them again in no time, with lots of great experiences to share, and maybe even in English!

日曜日にK家と「いってらっしゃい」ランチをしました。5人家族のアメリカの1年間の冒険が明日から始まる。しばらく会えないのが寂しいけど、あっという間に帰ってきて、面白しい話を聞かせてくれるのを楽しみにしています。出来れば英語で!

A last play in the park on a beautiful last Sunday in Hiroshima.

日本の最後の一日は最高の天気だったから、皆で公園で遊んでからお別れをしました。




Wild monkeys one and all!
チューリップのワイルドキッズ!


They should be arriving in America right about now! Good luck and have fun!
ちょうど今頃アメリカに着陸しているでしょう。頑張って、楽しんで帰ってきてね!

2 comments:

Toshisama said...

着いたよ~!!
こっちは雨季で毎日天気が悪いのが、残念だけど、こないだ少し晴れた時に、Mt.Hoodが見えた!すごくきれいだったよ~!!
英語は、やっぱりショウコが一番うまくなりそうだよ(ha ha!!)私は、スターバックスで、カプチーノを注文したら、ブラックコーヒーがきた。。。かなりショックだったよ(^^;)

Jax said...

Hahaha! 頑張れToshisama!そのうちラテも来るでしょう!