Saturday 22 March 2008

Lots of Sleepovers and Goodbyes お泊まり会とお別れ


先週忙しかったわ!月曜日にお母さんの仕事の用事があったから、友達のYちゃんの家に泊まりに行って来た。そして火曜日にYちゃんが私のうちに泊まりに来てくれた。それから水曜日にまた私がYちゃんの家に。。。木曜日は休みだった。そして金曜日に尾道に遊びに行った。


Last week I was very busy.
Mummy had to go out, so I went to stay over at my friend Y's house. Then she came here on Tuesday and stayed over, then I went back to her house on Wednesday night. We had a holiday on Thursday, then I went to Onomichi on Friday to meet my friends there.


We had an Italian dinner, with this strange red orange juice. Everyone's thoughts were different.
皆でイタリア料理を食べた。変な赤いオレンジジュースが出た。皆不思議に思った!


Now what does it taste of???
何の味かな?


Not sure....
分からないな。。。


It could be.....
たぶんあれだろう。。。

No maybe not.....
いや違うよね。。。


Yup! It's snake's blood!
やっぱり蛇の血だ!


All together now: BANZAI!
皆で「万歳!」
Good Luck Y Family! We'll come and see you in Nagasaki.
Y家、長崎でも頑張ってね。遊びに行くよ!

No comments: