Friday 7 November 2008

Getting Ready for Halloween


On October 26th (Happy Birthday Fi! And Jimmy!), we had our annual Halloween Picnic, so we spent the day before getting ready. Granny couldn't decide what to go as. A witch?
10日26日に毎年ハロウイーンピクニックをやったから、25日は準備で忙しくしていた。Grannyは何になろうかな?と悩んでいた。魔女がいいかな?


The scary clown? 
怖いピエロかな?

療法かな?
Or a bit of both??


Weechan and Granny baked the cookies, and Mummy decorated them.

GrannyとWeechanがクッキーを作った。Mummyが飾りをつけた。


魔女はちょっと難しすぎた。
The witches were a bit too tricky to decorate.

ゴーストは一番かわいいかな?
I like the ghosts the best.
Thanks to Aunty D for the great cutters!
おばちゃんが送ってくれた型はよかった。



This year's zombie fingers were particularly gruesome!
今年のゾンビーの指はとくに気持ち悪かった。

1 comment:

Toshisama said...

うぅ~気持ち悪い指!!来年は真似して作ってみるね♪