Friday 7 November 2008

The House is Now Warm! パーティー!


They look like normal people, but these are the die hards who had to be poured out of the door at closing time, after our housewarming party a couple of weeks ago. Thank you so much to the 30 or so grown ups who came to help us celebrate our in new home along with all their various children. Let's just say it was lively! I was a bit busy, so didn't manage to take may photos, but thanks to you all for your company and your gifts.
この間ハウスウオーミングパーティーをしました。来てくれた皆さんありがとうございました。簡単に数えたら、大人だけで30人ぐらいが来てくれたと思います。子供を入れたら、結構にぎやかだったよね。。。忙しくて、写真をあまり撮れなかったし、皆とちゃんとした会話が出来なくてすみませんでした。すてきなプレゼントもありがとうございまして。またゆっくり着てくださいね。


Kids try to salvage something tasty from the wreckage of the food.
何かのこっているのかな?


S and the adventure of the exploding tomato puree! Oops.
料理途中に爆発したトマトピューレの後。。


Life and soul.


Granny entertains the troops.
Grannyも調子がよかった。


The very point of our balcony!
Good times with good friends.
このためにベランダが出来たね。
いい友達といい一時!

No comments: