Thursday 20 December 2007

Alice the Musical



I took to the stage for my musical debut last Thursday, in our school's production of "Alice the Musical". Me and my friends were so excited to take part. We've been practising since September.

先週の木曜日は私のミュージカルの初舞台でした。学校のクリスマス発表会の「不思議の国のアリス」のミュージカル版「アリス ザ ミュージカル」に参加が出来て、友達ととてもうれしかった。9月から練習していた。

My friend K was Alice, and she was great!
友達のKはアリスの役だった。すばらしかった!

And we in the EC class got to be flowers and insects in the garden!
そして私のECクラスはお花と虫になった。

Lots of my other friends did a great job too.
たくさんの友達が出て、皆頑張った。



It was a great Festive Eve for me. And I was especially glad that my Ba-chan was able to come and watch the show!
楽しい「フェスティブ イブ」でした。特におばあちゃんが見に来てくれたからね。

No comments: