Monday 25 August 2008

Post Performance 終わった!


Well, it's finally over! We weren't allowed to take photos during the performance, but it all went very well. Our group didn't make any big mistakes, and then after we were done, we got to get changed into our pretty dresses (thanks Aunty D), and go up into the theatre to watch the big girls and the teachers dance. Wow! Now I want to be a ballerina more than ever.
やっと終わったよ!本番中に写真撮影はだめだったけど、全部うまく行きました。私たちのグループはたいしたミスもなかった。終わったら、可愛い服に着替えて、劇場まで上がって、お姉ちゃんたちと先生たちの踊りを見ることが出来た。すごかった!なおさらバレリーナになる気になりました!


祝いに好きなイタリア料理を食べに行きました。たくさんの来てくれた友達とおじいちゃん、おばあちゃん、ありがとう!
After the show we had a family dinner at one of my favourite Italian restaurants.
I want to say thanks to all my friends, and Ji-chan and Ba-chan, who came all the way to see my dance!


As promised, since I did my best and was a good girl till the end of the shows, Mummy got me this new Angelina Ballerina bento box, chopsticks and lunchbag for going back to school!
約束したとおり、頑張ったご褒美に、このアンジェリーナ.バレリーナのお弁当箱、ランチバッグとお箸を新しい学年のために買ってもらった。


The first day of school was the very next day!!
休みもなく、発表会の次の日から学校だった!

No comments: