Sunday 30 September 2007

Disney with my Prince 私の王子とディズニー


On Saturday we went to Disney on Ice with my friend H from Onomichi. First we went out to play near my house. It was great to see H after such a long time.




土曜日にいよいよ尾道の友達のHくんとディズニーオンアイスに行った。久しぶりにあったから先に近くの遊園地で遊んだ。


H and his Mum were braver than us! Me and Mummy were too scared to get on the jet coaster. Wow!

HくんとH君ママは私たちより勇気があった。 私とMummyはジェットコースターがまだちょっと怖い!すごいね!


私はベルになってディズニーに行った。Hくんは野獣/王子役だったね。もちろん王子だよ!ショーの前に近くにバンドの演奏があったから踊ることも出来た。
ディズニーもすばらしかった。Hくんは私ほど面白いとおもわなかったmたいけど。。。。
好きなキャラクターが皆出たし、また1800円のかき氷が食べれたし、最高の一日だった!


I went to Disney as Belle, and Hayato was the Beast/Prince. ...Of course he was my prince! There was even a band playing nearby, so we got a dance in before the show.
The show was great too. (Although H didn't seem to enjoy it as much as me....!) All my favourite characters were there. And I got to eat another 1800 yen snow cone! All in all a great day!


And as a special bonus, I met my friend YY and my friend M-chan from Onomichi too! (Couldn't get a photo of M-chan!) Everyone loves Disney!

おまけに、尾道の友達のYY君とMちゃんにも会った!Mちゃんの写真は撮れなかったけど。皆ディズニー好きね!


No comments: